MEKTUP 2

“Güneşimsin gökyüzümde

Ya da gök senin yüzünde

Anlamlar aşıp geldim.”

-Yüzyüzeyken Konuşuruz

Değer verdiğin insanı 500 kişiyle paylaşmak zor, ya sadece sen ol hayatında istiyorsun daha doğrusu ailesi arkadaşları falan onlardan sonra ilk sen gel istiyorsun, aslında saçma ama yine de istiyorsun (tabii olmaz o ayrı konu). Sonra bunun asla gerçekleşmeyeceğini anlıyorsun ama yine de bunun için çalışmaktan geri kalmıyorsundur. Bir sonuca varmıyordur ama sen yine de uğraşıyorsundur çünkü sen bir yıkıksındır. Yıkılmışsındır ve tutunacak tel dalın o kalmıştır ve sen tutunmak için bütün gücünü harcıyorsundur. Şimdi bu cümle sorgulanır. Madem tüm gücünü harcıyorsun nasıl tükenmiyorsun. Tükenmiyorum çünkü öyle bir sarılıyor ki tekrar güçleniyorum. Hele ki ”Seni seviyorum.” demişse tüm cihan toplansa beni yıkamaz. Aslında değer verdiğini paylaşmak bir şeyler öğretiyor insana, mesela kıskanmamayı öğreniyorsun. Yani hangi birini kıskanacaksın. Her şeyi geçin, en acısı sen bunca şey yaparken onun seni görmediğini düşünmek, anlamak, hissetmek o kadar ağır ki taşıyamıyorsun. Sonra yıkılıyorsun o bir anda gelip kaldırıyor seni sonra yine yeniden kayboluyor ve sen yapayalnız kalıyorsun çünkü bütün hayatını ona göre düzenlemiş, her hareketini ona göre ayarlamış, her adımını ona göre atıyorsun, o gidince yapayalnız kalıyorsun ama yine de ona çok bağlısındır çünkü onsuz yapamıyorsundur. Hatta ve hatta onsuz yaşayamayacağını düşünüyorsundur. O kadar alışmışsındır ki onun yaralarını sarmasına, kendi başınayken yaralarını saramaz olmuşsundur. Yine ona sığınıp yaralarını sarmışsındır. Senin için artık onsuz bir dünya olamazdır. Her zaman yanında değildir ama sen onunda aynı güneş altında uyandığın için aynı yıldızlara bakıp uyuduğun için onunla aynı havayı soluduğun için şükrediyorsundur.

28.09.2019 Cumartesi

Saat kavramının yitirildiği dakikalardan

Sonraki mektup için buraya tıklayınız.

Gülşah Atasoy içeriklerini beğendin mi? Sosyal medyada takip edin!
Abonelik
Bildir
guest
3 Yorumlar
Eskiler
Yeniler En çok oylananlar
Satır içi yorumlar
Tüm yorumları görüntüleyin
Gülşah Atasoy içeriklerini beğendin mi? Sosyal medyada takip edin!

Okuyucuların Beğendiği İçerikler

Birçok kişinin ‘’zor ama maaşı iyi, garanti meslek gibi’’ düşünceleriyle ün kazanmış bir bölüm olan tıp fakültesini size en ince detaylarıyla aktaracağım. Öncelikle fakülteye gelmeden önce kendinizi ilk gün yapılacak çaylak şakasına ve ileri zamanlarda daha siz TUS isimli bölüm seçmenize yarayan sınava girmeden ‘’Sen ne doktorusun? ‘’ veya diş hekimliği ayrı bir bölüm olmasına […]
Yaşanan herhangi bir gün hiç yaşanmasaydı, her şey daha farklı olur muydu? Misal dün hiç yaşanmasaydı veyahut bundan yıllar önce bir gün hiç yaşanmasaydı yine aynı mıydı hayatınız? Kadere inanmak subjektif bir bakış açısı olarak görünebilir ancak hayatın akışı olarak farklı bir yerden durumu ele alabiliriz. Bütün malzemeleri özene bezene kesip, doğrayıp harika bir yemek […]
Herkesin ölmeden görmek isteyeceği bir yer vardır. Yoksa da henüz keşfetmemiştir… Benim için burası Norveç. “Soğuk Cennet” veyahut “Kuzeyin İncisi” denilen bu ülkenin lanse ettiği imajı bir görseniz aşık olmamak elde değil. O yüzden henüz kendi ülkenizi keşfetmediyseniz ileride belki yol arkadaşım olabilirsiniz! Norveç ”Soğuk Cennet” Ülkenin yönetim biçimi anayasal monarşi ve başkenti Oslo‘dur. 385,207 […]
Her kitap ayrı güzel, dünyasına girdikten sonra… Ama bazı başyapıtlar vardır, gerçekten okumak zevk verir. Okudukça içine düşer, yeni bir dünyanın kahramanı olursunuz. Herkes için değişebilecek bir liste… Daha iyisi varsa da ben okuduğum kadarını biliyorum ve bunlar şu an en iyisi! Daha birçok türde konuşulacak kitaplar olsa da üç ayrı türde üç başyapıt derledim, […]

İlgini Çekebilir

Birçok kişinin ‘’zor ama maaşı iyi, garanti meslek gibi’’ düşünceleriyle ün kazanmış bir bölüm olan tıp fakültesini size en ince detaylarıyla aktaracağım. Öncelikle fakülteye gelmeden önce kendinizi ilk gün yapılacak çaylak şakasına ve ileri zamanlarda daha siz TUS isimli bölüm seçmenize yarayan sınava girmeden ‘’Sen ne doktorusun? ‘’ veya diş hekimliği ayrı bir bölüm olmasına […]
Her sayının bir anlamı yoktur belki. İnsanlar için önemli veya önemsiz binlerce sayı, binlerce rakam pi sayısının içinde yuvarlanıp gitmektedir. Fakat bu sayının ülkemizde yaşayan her insan için önemli olması gerekmektedir. Önemli olmak zorundadır. Bu sayı Türkiye’deki Hayvanları Koruma Kanunu’nu ifade ediyor. 24 Haziran 2004’ten bugüne kadar aynı şekliyle korunmuş bir anayasa maddesi. 5199’a göre […]
Merhaba. Uzun adı Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisliği, kısa adı ise Gemi İnşa Mühendisliği olan bölümümü anlatmaya çalışacağım. Çoğu mühendislik bölümü gibi gemi inşa mühendisliği de içinde matematik, fizik, kimya ve özellikle matematik ve fiziğin alt dallarını içinde barındıran bir bölümdür. Özellikle mukavemet, sayısal yöntemler ve diferansiyel denklemler vazgeçilmez dersler arasındadır. Bu teorik dersleri […]
Mühendisliğin yapı taşı olan makine mühendisliğine bir şans verme zamanı gelmedi mi sizce de? Hakkında bir sürü şaka ve espri yapılmış bu disiplin hayatımızın her dakikasına dahildir. Haydi kısa bir tura çıkalım.  ”Her şey ters gidiyorsa unutma; uçak rüzgârı karşısına alarak yükselir, arkasına alarak değil.” Henry Ford Makine mühendisliği, her türlü mekanik ve enerji dönüşüm […]

Giriş

Bublogta'ya Hoş Geldin

Hadi birlikte içeriyi keşfedelim.
Neredeyse Bitti
Son olarak senden birkaç bilgi isteyeceğiz.